Love in Contract
Undeniably attractive, talented, and charming, Choi Sang Eun (Park Min Young) is the living definition of the perfect partner. This is exactly why instead of marrying, she chooses to employ her skills as a contract marriage master. Transforming herself into the perfect partner for each of her clients, Sang Eun allows those who employ her services to live the perfect single life, without having to agree to a committed, life-long relationship. A long-term client, Jung Ji Ho (Go Kyung Pyo) has been using Sang Eun’s services every Monday, Wednesday, and Friday, for the past five years. A man shrouded in mystery, Sang Eun knows virtually nothing about Ji Ho but that doesn’t stop her from developing some rather unexpected feelings for him. Making her life even more difficult are the equally unexpected feelings she’s recently developed for one of her newest clients, Kang Hae Jin (Kim Jae Young). A popular actor who employs her services on Tuesdays, Thursdays, and Saturdays, Hae Jin often makes Sang Eun’s heart flutter. Torn between her professional obligations and the feelings she harbors for both Ji Ho and Hae Jin, Sang Eun finds herself in an unexpected predicament. How can she possibly maintain her professionalism when her heart is leading her in two different directions? An interesting take on relationships and romance, “Love in Contract” is a 2022 South Korean romantic drama directed by Nam Sung Woo.
Contract wife Sang-eun wishes to retire from all her marriages; her long-term client, Ji-ho is the hardest to let go of, until a celebrity moves in.
Sang-eun is hurt by Ji-ho asking to end the contract first, so she delays it by giving him a flimsy excuse. Meanwhile, Hae-jin sees his first love, Sang-eun, but is shocked to find out that she is Ji-ho's wife.
Sang-eun, Ji-ho, and Hae-jin have an encounter at the mansion. Ji-ho reveals his identity to Hae-jin due to his suspicion. When the contract ends, a restless Sang-eun visits Ji-ho with divorce papers, but is attacked by a mysterious armed man.