Magnolia Table: At the Farm
This season, Joanna Gaines welcomes us into her home to share family recipes and seasonal favorites -- from quick snacks to Sunday treats. Follow along for cooking tips and simple joys as Jo savors time in the garden and around her family's farm.
After-School Baked Treats
Joanna bakes her kids' favorite treats like cinnamon pecan Bundt cake and her signature banana bread; she also shares a look at her rose garden and flower preservation techniques.