Mary & George
Mary Villiers develops a cunning plan to transform her family's fortunes forever, but first she must convince her beautiful but disobedient son George to rise to the occasion and claim their destiny.
With Somerset keeping George on the back foot, Mary must find a way to make allies fast and overcome the Somersets or risk losing everything; Francis Bacon senses an opportunity to influence George.
George faces a daunting trip to Scotland with an erratic and closed off King James; Mary attempts to enforce the marriage of John and Frances, but a fired-up Lady Hatton stands in her way.