Mind The Malhotras
Dealing with the typical midlife marital problems, Shefali and Rishabh Malhotra seek professional help to ensure that they do not end up getting divorced like most of their couple friends.
Meet The Malhotras
In their first session with a therapist, Shefali and Rishabh open up about all the problems they have been facing in their daily lives.
Mother-in-Law
The next session with the therapist is devoted to the problems Shefali has with her mother-in-law. Meanwhile, Rishabh tries to defend his mother.
Rishabh comes up with a name for Shefali's obsession with making their family look perfect before everyone: correctile dysfunction.
During their separate sessions with the therapist, Rishabh and Shefali open up about the things they dislike about each other.
The therapist tries to understand Shefali and Rishabh's parenting challenges and suggests a few steps to overcome them. However, the couple ends up making things worse.
Shefali and Rishabh narrate how their daughter Dia's boyfriend was scared away by Zoru. They also reveal how they took advantage of the situation when the other twin Jia secretly got her tongue pierced.