Misaeng: Incomplete Life
A newbie employee faces infinite obstacles at his workplace but meets a warm-hearted mentor who he can rely on.
Given up on becoming a pro board game player, Jang Geu-rae is now an intern struggling to handle corporate life, reliant on his coworker Ahn Young-yi.
Working alone after hours, Geu-rae finds he is isolated from his coworkers despite his boss's advice on teamwork. Talks of a co-presentation come up.
Geu-rae is left to do all the work when he partners with Han Seok-yool. Kim Dong-shik faces disciplinary action for an issue involving product export.
Geu-rae and Seok-yool stumble in their presentation speech but still impress in their engagement of ideas. A week later, Geu-rae waits for results.
When important materials go missing, Section Chiefs Oh and Chun get into an argument. Young-yi cries after being unfairly scolded by her boss.
After learning that the client is his old schoolmate, Oh is certain the deal will go smoothly, until he is made to wait and pay for a high-end club.