Mother, May I Murder?
Groomed to Kill
Corey Breininger, a 10-year-old, shoots his father in a tragic accident, but years later, Corey reveals all is not what it seems; with extraordinary courage, he recounts the truly harrowing story of the sinister role played by his scheming stepmom.
The heir-apparent to a Colorado ranch, Jake Millison, suddenly disappears, which shocks his friends, but his family doesn't seem to care; when a worker discovers human remains, an unexpected confession destroys the bond between mother and child.
The murder of a beloved husband and father in a violent carjacking devastates his family; however, his grieving widow and her son turn the family home into a party house full of sex toys and drugs, exposing a very different reality.
A wife's lust for money and a lesbian love life sow the seeds for the brutal killing of her husband; the murder of popular businessman Kevin Boyd reveals a vicious family story of duplicity and betrayal.