Must You Go?
Min Yoo Jung is a 25-year-old woman who dreams of becoming a successful pop musician, but her aspirations remain out of reach as she spends her nights busking on the streets. Her life takes an unexpected turn when Park Yeon, a gifted musician from the Joseon Dynasty, is mysteriously transported to the present day and offers to help her pursue her dream. Complications arise when another talented vocalist, Lee Won, also travels from the past and enters her life. As their intertwined fates unfold, Jung Do Young, a powerful figure in the entertainment industry, uses her own mysterious connection to the past to uncover Park Yeon’s hidden secrets.
Lee Won, a top idol with a hidden connection to Park Yeon’s past, enters the scene. Tensions rise as the past and present start to collide.
Despite the time gap, Park Yeon and Yoo-jung’s feelings deepen. They collaborate on a unique song that blends traditional and modern sounds beautifully.