My ID is Gangnam Beauty
Kang Mi-Rae had a timid personality due to her ugly appearance. She was teased by people and even bullied when she attended school. Now, Kang Mi-Rae is beautiful after undergoing plastic surgery, but she still has her timid personality. Kang Mi-Rae starts her first year at a university. People are still mean to her and call her "Gangnam Beauty" in a derogatory manner. Meanwhile, Do Kyung-Seok attends the same university. He does not judge people by their appearance. He cares about what's on the inside rather than outside. Do Kyung-Seok begins to like Kang Mi-Rae.
Mi Rae encounters a familiar face at a fragrance event, but the recognition is not mutual.