When NCIS agent Michelle Mackey teams up with Australian Federal Police officer Jim Dempsey, they must solve high-stakes cases involving U.S. military personnel in Australia — from assassinations and arms trafficking to terrorism and wildlife smuggling.
When a US petty officer's body is found in the Sydney's historic and haunted Rocks area a decades old Navy cross medal holds the clue to solving the murder, leading the team on a world ghost chase to catch a killer.
The team races to save one of their own when Doc Roy and his dog are involved in a hostage situation at their local dog cafe.