Ninjago: Dragons Rising
Two teenagers from different worlds use their Ninja powers to defend dragons from villains who want to harvest the dragons' life forces.
On training day, Arin and Sora sneak out of the monastery to attend a carnival and uncover a villainous plot that tests their skills.
When the Bounty airship returns with no captain, Arin, Sora and Lloyd use clues to figure out what happened to Kai.
When the Ninja meet their match in a Photac -- an indestructible techno-beast -- Sora believes that a mission to Imperium is the only way to destroy it.