No One Will Miss Us
No One Will Like the New Kid
Memo enters a new school, but he soon starts to get bullied; Memo joins a group of students who sell homeworks and assignments, but conflicts soon take place in the group.
No One Gets Away With It
Alex goes out with Rafa and his relationship with Marifer falters; at school, bullies chase Memo, so Alex stops selling them merchandise; Diego, who is extremely popular, makes sure no one buys anything from them.
Ilse, an English teacher, asks the students to write about their childhood; Memo convinces Alex to be honest and Marifer breaks-up with Alex; Ilse is suspicious of Memo's and Marifer's assignments because they both are very similar.
Mariana, a popular girl, organizes a party, but she ends up getting drunk; Daniela sees Diego with his girlfriend and Tenoch realizes that there is something between them; Alex avoids his old friends.
Everyone has to face the consequences of the party; Memo unexpectedly becomes popular, but the rest of the band doesn't fare as well; Alex is the target of teasing and gossip from his peers; Daniela makes one last attempt with Diego.