Oh Hell
Compared to her successful friend, 24-year-old Helene's private and professional life is chaotic. But when Helene meets the cello teacher Oskar, she gets an idea of what she wants from her life.
California
After getting fired, Helene must figure out what she really wants before making her next move.
Graduation Day
Helene hides the truth about her job from her father, a lie that comes back to haunt her as do childhood memories of her mother.
Helene takes a leap of faith and signs up for cello lessons where she finds a spark in more than just her newfound interest in music.
Helene appeals to Oskar with a strange request; Young Helene instigates a confrontation between her parents.
Helene finds herself in need of cash to book a spur of the moment romantic vacation with Oskar.
As she prepares to introduce Oskar to her mother, Helene begins a new job at the airport.