Outrageous Pumpkins
Stacks of Jacks
Damaris Phillips is all about everyone's favorite Halloween decoration, so she tasks the carvers with creating topsy-turvy, gravity-defying stacks of jacks; they must impress the judges with a spooky skeletal structure to stay safe from elimination.