Parenthood is life’s greatest comedy and drama. From the Oscar-winning producing team of Ron Howard and Brian Grazer (A Beautiful Mind) comes a one-hour drama inspired by the box office hit of the same name which introduces audiences to the very large, colorful, and imperfect Braverman family.
Sarah and her two children move back to her parents' home; her commitment-phobic brother, Crosby, has to face responsibility when an old flame visits unexpectedly.
Man vs. Possum
Zeek encourages Sarah to dream big while searching for a job; Crosby bonds with his newly discovered son; a mother from Sydney's school aggravates Julia.
Max gets kicked out of school; Sarah breaks up with Jim; Crosby and Jabbar spend a fun day together; Julia thinks she is missing out on her daughter's life.
Drew helps Adam out when Max rejoins the baseball team; Sarah makes friends with Amber's English teacher (Jason Ritter); Julia tries to teach Sydney to stand up for herself.
Kristina's constant worrying affects her love life; Max starts working with a young behavioral aide (Minka Kelly); Sarah debates whether she should go out with Amber's teacher; Crosby tries to get the courage to tell his parents about Jabbar.