Pennyworth
The DC origin series PENNYWORTH follows Alfred Pennyworth (series star JACK BANNON), a former British SAS soldier in his 20s, who forms a security company in 1960s London and goes to work with young billionaire Thomas Wayne (series star BEN ALDRIDGE), years before he becomes Bruce Wayne’s father.