Radio Romance
Song Geu Rim is a radio program writer who isn't exactly talented in writing. She's got the passion, initiative, and drive, but due to her lack of writing skills, she still remains an assistant writer. When she was young, the radio was the only thing in the world that she could share with her blind mother. She was consoled by the sounds of the radio and loved it more than anything, so she became a writer. When her radio program is on the verge of cancellation, she succeeds in casting top actor Ji Su Ho, who can't do anything without a script.
Geu-rim follows Soo-ho out of town for a shoot. On the way back, a snowstorm prevents them from getting to the station in time for broadcast.