Based on the best-selling crime novels, Angie Harmon and Sasha Alexander star as detective Jane Rizzoli and medical examiner Maura Isles. Opposites in many ways — Rizzoli is brash and tomboyish; the methodical and impeccably dressed Isles is often icy — together, they use their brilliant minds to bust Boston's most notorious criminals.
See One. Do One. Teach One.
Detective Jane Rizzoli and medical examiner Maura Isles investigate the murder of a wealthy couple.
Boston Strangler Redux
The squad investigates a possible copycat of the Boston Strangler; Jane clashes with her new boss; Maura gets in trouble with her habit of diagnosing everyone's problems.
Jane and Maura investigate the mysterious death of a boy whose family is from Cape Verde; Jane's mother arranges a surprise date for her.
After a student is gunned down, the investigation reveals that the victim had many secrets; Jane's mother and father fight.
It looks like a sailing accident may have killed the eldest brother in a Boston family; Angela tries to sell a health drink.
Jane and Maura investigate a suspected hate crime; Maura sets up Jane with a yoga instructor.