Ruby and the Well
I Wish He Were Still Here
Ruby and her father think they hit a patch of good luck when they inherit an orchard in a place called Emerald; they soon discover things are not as they seem, and they find an enchanted well on the property.
When Ruby gets a wish involving a wisher who wants to stop pretending, the kids have a lot of theories about who it could be.