State of Play
Fighting Chance
Professional boxer Raymundo "Sugar Ray" Beltran strives to finally win a world title in the waning part of his career.
Examining if the reward of organized sport is worth the risk in a time of conflict and unrest; the Palestine national football team continues to play amid conflict and chaos.
Exploring combat sports through two unique relationships between fathers and sons; a professional MMA fighter trains his 10-year-old son; a retired player of Calcio Storico grooms his son to compete in this form of soccer.