The Bad Foot Clinic
Severe fungal foot and nail infections, warts, corns, webbed toes, bunions and verrucas are all in a day’s work for leading podiatrist Marion Yau and her GP husband Dr Kenny. Together, they tackle extreme and debilitating foot conditions.
Toe Be Or Not Toe Be
A mother and son suffer with the same rare genetic condition, causing them constant pain; surgery to remove a toe could be the only answer for one of them.
Nailing It
Podiatrist Marion solves the mystery of Jonathan's twisted toes, gets marathon runner Robert's feet fit for his next race and helps a drag queen back into heels.
Marion and Kenny join forces to help a patient who lives with a rare genetic condition; Marion plays sleuth when Liona comes to the clinic with painful corns.
Marion and Kenny wage war on beastly bunions; they combat stubborn verrucae, persistent calluses and fungal nails that have outstayed their welcome.
Sharon's smelly feet make her and her husband's lives a misery; however, strange smells, verrucae and hooked toes are all in a day's work for Marion.
Podiatrist Marion treats Elaine who suffered childhood teasing due to her webbed feet; she hopes surgery can put an end to 65 years of misery.