The Gryphon
Mark, Memo and Becky come into contact with a fantastic world called the Black Tower.
The slave hunters catch a whiff of Mark's presence and start chasing him. Back in the human world, Becky does not realize that she is playing with fire.
Mark must evade the psychiatric ward nurses and set the wheels in motion to rescue Thomas. Meanwhile, a brush with death opens Becky's eyes to the truth.