The Last Days of Ptolemy Grey
Suddenly left without his trusted caretaker, Ptolemy Grey is assigned to the care of orphaned teenager Robyn. When they learn about a treatment that will restore Ptolemy’s dementia-addled memories, it begins a journey toward shocking truths.