The Negotiators
The Negotiators vs. Armed Security Guard
A former security guard holds 55 people hostage and shoots a colleague in a Metro Manila mall.
Twenty-five-year-old negotiator Ummu Kalthum is tasked with working out the release of 10 captives from the notorious terrorist group Bokok Haram.