The Powerpuff Girls
Who's got the power? They've got the power! Blossom, Bubbles and Buttercup—three sisters with extraordinary superpowers—keep evil on the run by working together to save the day. Juggling school, homework and a regular parade of villains is daunting, but the Powerpuff Girls are always up to the task. Get ready to power it up!
Escape from Monster Island
Blossom and Buttercup clash to attend a concert with Bubbles; the Mayor requires a rescue on Monster Island.
Princess Buttercup
Princess Morbucks wants to join the team while Buttercup hangs with a bad crowd.
Blossom and Buttercup suffer a candy hangover, and they must retrace their steps to find where they left Bubbles.