The Walking Dead: World Beyond
A group of teenagers living in a community sheltered from the dangers of the apocalypse receive a message that inspires them to leave the safety of the only home they have ever known and embark on a cross-country journey to save their father.
Brave
Iris welcomes an enigmatic ally to their community while Hope questions the visitor's motives. A message upends the sisters' worldview, forcing them to decide between the safety of their home and the uncertainty of the world beyond.
The Blaze of Gory
The group adjusts to the reality of life beyond their community’s walls. Iris attempts to take charge, in spite of Hope's reservations. Felix and Huck trail the teens while Felix is forced to confront unwanted memories.
Burdened by their pasts, members of the group adopt opposing strategies for dealing with a massive obstacle. Pressure is put on the group to return home.
The group seeks shelter from a storm inside an abandoned high school. While resupplying, they imagine what high school life was once like and encounter new threats both living and dead.
While the group works together to cross the Mississippi River, a plot to steer the teens back home hits a snag. A member of the group must overcome past trauma to save the others from an approaching threat.
When an unexpected newcomer reveals information that could help them reach their destination, the group cuts a deal. While some are intrigued by the new arrival, others are suspicious.