Tomorrow with you
Yoo So Joon can travel through time while riding the subway. In the future, he sees that his own death coincides with that of a former child actress. He intends to get to know her to find out if there is a way to avoid his own demise.
So Joon tries to figure out if there is a connection between himself and Ma Rin, but begins to find her personality overbearing and distasteful.
So Joon feels like his only chance at survival is marrying Ma Rin, but convincing her is harder than he imagines.
Ma Rin and So Joon start to adjust to their new lives, and So Joon discovers that something else in his fate has changed.
In an effort to determine why he has run away in the future, So Joon takes multiple trips in time to determine when exactly he leaves.