Tulsa King
After serving 25 years in prison, New York mobster Dwight Manfredi is exiled to Tulsa, Oklahoma. Realizing he’s been betrayed, he sets out to build a new criminal empire from the ground up.
Dwight, blindsided by the news that his mob family has nothing left for him in New York, is sent to Tulsa, Oklahoma; as he settles in and surveys his new surroundings, Dwight wastes no time making new associates.
Dwight, Tyson, and Bodhi go on a road trip to take care of some business; Stacy does some digging into Dwight's past.
As Dwight gets his nitrous oxide business going, he tracks down the assassin who tried to kill him, and forms a crew from unlikely candidates.
Dwight visits Tina before returning to Tulsa. Pete agrees to send Goodie to Oklahoma, while Roxy tries to keep the FBI at bay. Dwight has an offer for Mitch.