The story of accomplished journalist Kim Wall, who tragically went missing in 2017, last seen with entrepreneur Peter Madsen aboard his self-made submarine in Danish waters.
The Crime
How a young journalist's life could be cut short in such a brutal manner; when the case turns into a murder investigation, Madsen admits to burying her at sea after an accident.
The Punishment
As the judicial process in Denmark explores the nature of narcissism and psychopathy of Madsen, those who knew him wonder what they had missed and whether Wall was his first victim.