Vgly
The Three Brosketeers
Talented artist Vgly struggles to break into the music business, but an unexpected tragedy might change everything.
Rad Bunny
After putting together a crew, Vgly runs into trouble at his first gig at Sneakerfest.
With cash in hand, Vgly and his crew are on top of the world, but still need to convince singer Trippy Bachas to collaborating on a song.