The Way of the Strong
Handsome Williams (Mitchell Lewis) is a bootlegger who takes in the down-and-out Nora (Alice Day). Nora eventually finds herself in the middle of a gang war between Williams and his chief rival, Tiger Louie (William Norton Bailey).