A Champion Heart
Following the death of her mom, fifteen-year-old Mandy Renner struggles to overcome her grief in a new town. When a group of popular girls betray her trust, she is forced to serve time at an equine sanctuary. There she meets 'Tux,' an unruly Paint who is missing half of one ear. The two overcome several daunting hurdles on the way to friendship and healing.