A Cinderella Story: Starstruck
Finley Tremaine, a small town farm girl, longs to spread her wings and soar as an aspiring performer. When a Hollywood film crew arrives in her sleepy town, she is determined to land a role in the production, and captures the attention of handsome lead actor, Jackson Stone. Unfortunately a botched audition forces her to change course. Now, disguised as cowboy “Huck,” Finley finally gets her big break. But can she keep the charade a secret from everyone, including her evil stepmother and devious step-siblings?