American Violence
Fascinated by the root causes of violent behaviour, world renowned psychologist Dr. Amanda Tyler (Denise Richards) takes an opportunity to interview and analyse death row inmate Jackson Shea (Kaiwi Lyman-Mersereau, Westworld). As the interview commences and Jack's fate hangs in the balance, Amanda must determine whether or not his pending execution should be granted. A true thrill ride; American Violence delivers a brutal and raw insight into the horrors of crime, also starring Bruce Dern (The Hateful Eight, Django Unchained) and directed by the talented Timothy Woodward Jr. (WEAPONiZED).