Amy
A once-in-a-generation talent, Amy Winehouse was a musician that captured the world's attention. A pure jazz artist in the most authentic sense - she wrote and sung from the heart using her musical gifts to analyse her own problems. The combination of her raw honesty and supreme talent resulted in some of the most unique and adored songs of the modern era.