Broken Arrow
Major Vic Deakins, an Air Force pilot, is pitted against his number two Captain Riley Hale. Deakins, a traitor, crashes their Stealth bomber, steals the nuclear warheads and sets off to meet his terrorist masters. Hale follows in pursuit, helped by glamorous park ranger Terry Carmichael and of course, assumed by the authorities to be in on the plot.