Chasing Papi
Despite the fact that they live in different parts of the country, Lorena, Cici and Patricia have a lot in common - namely Thomas Fuentes, their boyfriend. Life gets complicated for Thomas when the three lovely ladies from Chicago, New York and Miami all find out about each other. They get together to plan their revenge, but end up having their own adventures.