Evening
An all-star cast of the greatest actresses of our time - including Vanessa Redgrave, Meryl Streep, Toni Collette, Claire Danes, Natasha Richardson and Glenn Close - come together in this passionate and heartwarming story. As Ann Lord (Redgrave) reflects on one beautiful and life-changing weekend with the one true love of her life, her daughters (Collette and Richardson) come to their own understanding about the power of the past and the unbreakable bonds between mothers and daughters, family, and the loves of their lives.