Faster
Following a 10-year prison stint, Driver (Dwayne Johnson) sprints through the gates to take vengeance on those responsible for his brother's murder. Within hours of dispatching his first one, he has two men on his tail: a veteran police officer (Billy Bob Thornton) and an eager assassin (Oliver Jackson-Cohen). Driver tries to stay a step ahead of his pursuers, but there are hints that his list is incomplete, and the unknown person may endanger his life.