Flawless
Laura Quinn (Demi Moore) is a bright, driven and beautiful executive at the world famous London Diamond Corporation who finds herself frustrated by a glass ceiling after years of faithful employment, as man after man is promoted ahead of her despite her greater experience. Observing Laura’s frustration, unassuming night time cleaner, Hobbs (Michael Caine) convinces her to help him execute an ingenious plan to steal a huge quantity of diamonds. But unbeknownst to Laura, Hobbs plans go even farther than he’s let on, and together they set in motion a thrilling heist of dizzying proportions, the likes of which London has never seen.