Inside Man
Inside Man is the story of a tough cop, Detective Frazier, who matches wits with a clever bank robber, Dalton, in a tense hostage drama. As the dangerous cat-and-mouse game unfolds, a wild card emerges: Madaline, a power broker with a hidden agenda, who injects even more instability into an already volatile situation.