Mid90s
'Mid90s' follows Stevie, a thirteen-year-old in '90s-era Los Angeles. He's struggling with his family, including his co-dependent single Mom and his abusive older brother, and at school, where his richer friends seem to overlook him. When Stevie befriends a crew of skateboarders, he learns some tough lessons about class, race, and privilege.