Much Ado About Nothing
In this Shakespearean farce, Hero (Kate Beckinsale) and her groom-to-be, Claudio (Robert Sean Leonard), team up with Claudio's commanding officer, Don Pedro (Denzel Washington), the week before their wedding to hatch a matchmaking scheme. Their targets are sharp-witted duo Benedick (Kenneth Branagh) and Beatrice (Emma Thompson) -- a tough task indeed, considering their corresponding distaste for love and each other. Meanwhile, meddling Don John (Keanu Reeves) plots to ruin the wedding.