Offshore: Elmer and the Swiss Bank Secrecy
While managers of Swiss banks in the USA ruefully apologise for their tax evasions practices and customer data is disclosed to the American authorities, Rudolf Elmer, former auditor at bank Julius Bär, is indicted for violating the Swiss banking secrecy law on the Cayman Islands. Rudolf Elmer: from insider to critic.