Puffins: Shorts Collection 32
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 32 includes 4 amazing episodes: The jab, The unexpected interference, Finding Oxy, The black hole. The jab: Otto finds poor Oxy - all weak and ill - right in the middle of a blizzard. The walrus tries to help him, but the alien misunderstands his intentions! The unexpected interference: While Didi watches TV at the Clubhouse, Otto enjoys his soap opera in his den, but all of a sudden, a bizarre interference puts them into communication with one another. Finding Oxy: By mistake, Tic sends out an alarm signal from Oxy's alien cube. His friend Toxy, presently in orbit, receives the message. The black hole: The Puffins play baseball outside Otto's fortress. A ball hits a modified antenna and opens a black hole right inside the den!