Rough Cut
Having a brutal, gangster-like behaviour, actor Jang Soo-ta gets in trouble for beating up his counterpart. Reluctantly, Soo-ta visits real gangster Lee Gang-pae, who secretly had a dream of becoming an actor, and asks him to join the movie.