Rupture
In this complex and terrifying tale of fear, young mother Renee (Noomi Rapace, The Girl with the Dragon Tattoo) is randomly abducted, drugged and taken to a secret lab. There she is traumatically experimented on. She must discover why she is chosen and escape her prison. Also starring Michael Chiklis (The Shield), Peter Stormare (Fargo) and Lesley Manville (Maleficent). A brilliantly disorientating thriller from the acclaimed Director of (Secretary).