Sinister
Desperately in need of a best seller to revive his struggling career, true crime writer Ellison, moves his family to the scene of his most recent story; the unsolved, gruesome murder of a loving, happy suburban family. Shunned by the local community and strained by his obligations to his family, the discovery of a batch of home movies in the attic offers Ellison shocking proof to the crime he is investigating and the terrifying realisation that his investigation may be putting his family in mortal danger.