Survivor is a gripping thriller about State Department employee Kate Abbott, newly posted in the American embassy in London. Kate is charged with stopping terrorists from getting into the U.S. which puts her directly in the line of fire: targeted for death, framed for crimes she didn't commit, discredited and on the run. Now she must find a way to clear her name and stop a large-scale terrorist attack set for New Year's Eve in New York's Times Square.