The Final Prophecy
The future of humanity hangs in the balance, as a race against time to find the bloodline of Judas Iscariot begins. When Lexi Smith, a simple college student, finds herself in the middle of an all-out spiritual war, she is forced to trust a complete stranger. Kidnapped, rescued, then in hiding, she knows she has to act, but will she have enough time to save humanity?