The Heist
It was a stroke of genius, but now the perfect crime is turning into a perfect disaster. Charles (Morgan Freeman), Roger (Christopher Walken) and George (William H. Macy) are the very picture of honest security guards. But when they learn their favourite artworks are being sent to another museum, they concoct a plan to switch the real masterpieces with fakes. All goes well until a mistake forces these first-time thieves into a last-minute escapade.